
Szukasz kontaktu?
Twój zarządca nieruchomości jest zawsze pierwszym punktem kontaktu. Mogą oni pomóc w przypadku pytań lub ewentualnych problemów, a w razie potrzeby zaangażują również służby techniczne.
Nadal nie możesz tego rozgryźć i pojawił się problem, z którym administrator nie może Ci pomóc? A może jesteś niezadowolony? Jeśli tak, to bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie. Możesz wtedy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.
Wysyłanie czegoś pocztą? Nasz adres to: Blaak 555, 16 piętro, 3011GB Rotterdam.
Jak działa nasz service desk?
Otrzymasz potwierdzenie odbioru od naszego koordynatora ds. wartości klienta tak szybko, jak to możliwe.
Proponowane rozwiązanie
Często na zadane pytanie można łatwo i szybko odpowiedzieć. Ale czasami coś naprawdę trzeba rozwiązać i potrzeba więcej czasu i uwagi. Tak czy inaczej, nasz koordynator ds. wartości klienta dąży do tego, aby w ciągu około 2 tygodni udzielić Ci stosownej odpowiedzi. Jeśli nie będzie to możliwe, oczywiście poinformujemy o tym bardzo szybko. W każdym razie będziemy w kontakcie.
Rozpatrywanie skarg
Nawet w przypadku reklamacji szukamy dobrego rozwiązania. Gdy uzgodnimy rozwiązanie, zawsze formalnie potwierdzimy to Państwu.
W podsumowaniu
Dzięki za cały wkład! Dzięki temu staniemy się lepsi i mądrzejsi!